Oh Lord

Kom från garaget och såg att kaninhägnets dörr stod vidöppet. Barnen hade varit och hälsat på kaninerna men glömt stänga. Som tur var fick jag fatt i Åke, han är ju relativt tam och godismotiverad. Så ingen skada skedd. Ska sätta nån spärr på dörren så barnen inte kommer in utan vuxen. Vore olyckligt om vi förlorade en tredje kanin.

"The world is changed by your exampel, not by your opinion" Sofia Trickhundsinstruktör Klickerinstruktör Författare